Σελίδες

Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Γενέθλια

Εχθές ήταν το πάρτυ της κόρης μου, (σήμερα είναι τα γενέθλιά της-αλλά βόλευε το Σάββατο) 15 περίπου παιδάκια με τους γονείς τους! Χαμός!! Αλλά μου σρέσει τόσο πολύ κάθε χρόνο αυτό το γεγονός που ανυπομονώ κάθε φορά! Χρόνια πολλά μικρό μου Νεφελάκι που κιόλας έγινες 3!Να έισαι πάντα ευτυχισμένο και γερό μωράκι  μου!!!!! Σάγαπώ πολύ πολύ!!
Η πρόσκληση που έφτιαξα για τα παιδάκια, αφού μάζεψα αρκετά ρολά από... χαρτί υγείας!

Προσθήκη λεζάντας


¨Ενα κάστρο που έφτιαξα μιας και φέτος τα θέλαμε όλα να έιναι με πρισκίπισσες και κάστρα. Μεγαλώσαμε και έχουμε και άποψη πιά!

Το σπίτι συγυρισμένο πριν από το ...χάος!

Μερικά από τα παιδάκια και το Νεφελάκι μου!

Η τούρτα μας!

2 σχόλια:

  1. Να σου ζήσει η Νεφέλη σου! Ωραίο πάρτυ, από τις προσκλήσεις μέχρι την τούρτα!! Εγώ κόλλησα λίγο με το κάστρο... σαν πριγκίπισσα κι εγώ... τι να κάνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλα πανέμορφα!!! Να σου ζήσει το Νεφελάκι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή